Friday 14 December 2012

Friend always be Friend

Assalamualaikum . Hai everbody , hai stalker hai semua , salam 1 Malaysia , so macam mana holiday ? btw aku sekarang makin pulih daripada sakit yang menimpa baru baru ini haha! btw lupa nak cakap dekat korang yang masih bersekolah tu yang aku  and batch-2 95 sudah Merdeka! Sudah habis segalanya paper haha!  okay kembali ke tujuan utama hendak mengUpdate blog ini semula ,

Today nak cerita pasal kawan , yeah kawan yang sentiasa ada sebagai kawan yang mendengar segala masalah yang boleh bertolak ansur antara satu sama lain , itu lah kawan , wanna see my buddy ?

 Yes this is my buddy haha! yang berbaju kelabu tu , itu lah luqman hakim atau anda lebih mudah kenali nya di twitter iaitu @EmanLuqman yang baju hitam tu BadrunZaman twitter nya ialah @Amanrawr And yang berbaju hijau itu ialah Muhammad Radhi atau nama twitternya ialah @_MuhammadRadhi_  ,

  Beb kalau korang baca aku nak korang tahu weyh aku sayang korang , selama kita kawan macam-2 dugaan kita dah terima kan , macam-2 dugaan besar kita dapat sebelum kita exam kan , walaupun gaduh kita stay bersama , susah senang aku korang yang bantu , Family aku dah macam Family korang sekali kan , tidur satu balik pernah makan satu table pun pernah , nangis depan korang , story semua masalah sesama semua nya dengan korang kan beb , weyh aku tak nak pasal benda kecik kita bergaduh sampai tak bertegur bagai weyh , aku tak nak kehilangan kawan dah ,

Beb . Rindu tak time macam ni hah ? Mesti lah rindu kan apa tak rindu nya kan kan kan , Fuhh ,nak ambik kan gambar macam ni banyak kali kita cuba kan beb , haha! , last last dapat juga kan ahahha! weyh korang banyak sangat memory yang kita dah cipta kan , haha!


Yes this is my very much bestfriend , aku susah dia tolong kalau dia boleh tolong , dia susah aku cari jalan nak tolong dia , apa masalah dia aku pun jadi pendengar dia , bak kata pepatah cubit peha kira peha kanan pun terasa , sebab apa , aku rapat sangat dengan dia sebab tu aku selalu ada dengan dia , tak kira lah orang nak cakap apa , dia nasihat kan aku benda yang salah kalau aku buat macam tu juga aku , weyh gelaka tawa nangis kau je weyh yang ada dengan aku , tak macam yang lain , susah senang aku kau juga ada , aku ada duit aku belanje kau kan , dan kau pun macam tu , ingat kan aku k , gaji keluar baju sehelai untuk kau menanti hahah

Bro hope korang kawan aku dunia akhirat bro , sampai sini saja je aku mampu tulis meluah kan karya yang tak seberapa , bukan menarik perhatian korang untuk berkawan dengan aku tapi aku ikhlas tulis untuk korang , aman , apek luqman , korang lah kawan korang lah sahabat :)

No comments:

Post a Comment