Thursday 15 November 2012

GoodBye AY :'(

Assalamualaikum and hello gusy , today ada cerita sedih aku nak kongi , Fuhh lawa kan awek dekat atas ni , cun habis habak hang :') hye Ex i miss you :'( and i will miss you ever , and i will miss all that moment at Mcd Carefour tempoh hari , hm , kenapa sedih ? yee sedih lah sebab awek dekat atas ni nak pindah dah , dah tak nak duduk melaka , maybe benci sangat kot dekat aku sebab dah buat dia macam tu , aku kan jahat hmm ,

Dear Ay Please take care yourself dekat sana k , dekat sana tak startbuck tau , dekat sana tak ada makanan pedas-2 dah macam dekat melaka , dekat sana dah guna bahasa lain dah , dah tak boleh kasar-2 dekat sana kena sopan je tau , hmm , ikin berat hati amir nak tengok ikin pindah , tadi amir atas motor time ikin text tu , tetiba je tersentak , nak menangis lagi hmm , kenapa ae ? hm , entah lah ,

Btw kin tahu tak , amir dah lama gila tak lepak dengan someone yang istimewa macam dekat Mcd hari tu , gila-2 ambik gambar , tapi satu gambar pun amir tak dapat , ingat nak buat twittcon , hm tapi tak dapat lagi , sorry , btw thanks suap kan amir makan , buat muka dengan amir , sudi ambik gambar dengan amir , semua tu kenangan ikin , amir dengan MYRA pun tak sesweet macam kita lepak hari tu :') saya tu hari terakhir awak keluar sebab tu saya nak buat awak bahagia , saya akan rindu time berebut nak pegang Tab awak , time nak tengok awak merajuk , rindu nak tengok awak senyum depan mata saya , kin kenapa cepat sangat semua macam tu berlalu ? saya tahu saya banyak silap dengan awak , saya tahu saya kecewa kan awak , saya tahu akal saya singat sangat sebab tu saya buat keputusan macam tu , kejam kan amir ? teruk sangat kan amir ni kin ,

Mulai hari esok , bila sampai sana , amir harap sangat-2 ikin tak kan lupa dekat amir , sebab amir dekat melaka tak kan lupa kan semua pasal ikin , pasal malam tu , semua nya sebab awak , awak jaga diri dekat sana , cara hidup sana berbeza sangat dengan dekat sini , jaga adab batas , jangan salah berkawan dengan orang , pilih kawan yang betul-2 jangan percaya sangat budak-2 lelaki sana , tahu ikin ? amir tak ada  hadiah yang boleh jadi kan kenangan ikin dekat sana , so ini lah hadiah amir , cari lah amir bila-2 ikin nak , insya-Allah amir akan ada selalu dengan ikin :') btw terima kasih juga pernah jadi superwomen amir :') take care of you self , INGAT JANGAN LUPA AMIR , JANGAN LUPA KAWAN-2 AWAK , JAGA DIRI , SAYA SAYANG AWAK  :')


                                                               A.S

No comments:

Post a Comment