Sunday 11 November 2012

Already Gone

Assalamualaikum , and hello gusy , hm today ada sad story lah , before aku upade benda ni , korang semua amacam ? banyak baik ? huh , budak-2 Sekolah dah start cuti , fuhh seronok je meraka xD tadi budak-2 Spm bakal munyusul dengan Cuti selamanya tanpa ke sekolah xD hahahaha!


Btw ada ada gambar macam dekat atas tu ? fuhh fuhh , robek hati ku , hmm , gusy aku tengah sakit sekarang ni batuk berdarah lah , hidung berdarah lah , dada pun dah macam semput je , tapi tabiat merokok tetap aku terus kan walaupun sakit-2 macam ni haha!

Dalam bulan ni , aku happy sangat time dua tiga hari ni mood aku rancak lari , kenapa perempuan susah sangat nak percaya lelaki ? kenapa perempuan suka marah ikut suka hati dia ? kenapa bila mereka marah lelaki banyak di persalah kan ? kenapa perempuan macam tu ? kenapa kenapa ? apa salah lelaki sampai sanggup di maki hamun bila dia dalam kesakitan ? tak akan lah asyik lelaki je nak mengalah ? tak kan lelaki je perlu bersabar ?


Hye F aku tak pernah lah nak maki hamun sesuka hati aku , aku dah lama sangat sabar dengan kau , kau bila marah fuhhh tak ingat dunia , kau maki je apa kau , kau salah je kan aku bila kau nak , kau tengking je aku bila kau nak ! aku ni siapa hah ? patung agak nya yang boleh dengar kau punya maki hamun ! mana lagi salah aku ? mana lagi kau tak puas dengan aku ?

kenapa perempuan mudah sangat main dengan perkataan BREAK? kenapa ? kenapa bila gaduh sikit perkataan macam tu akan keluar ? kenapa ? hye perempuan , apa jahat sangat ke lelaki  ni yang korang boleh buat macam sampah hah ? bila nak cakap iloveyou bagai , bila dah benci , pergi mampus sama kau bagai , memang lah lelaki ni tak ada perasaan kan !

Hye F asal kau suka sangat sangat mintak break bila gaduh? asal kau suka sangat gaduh dengan aku ? apa salah aku lagi hah ? mana silap aku ? aku sakit pun kau tak boleh faham ke ? aku sakit sangat semalam , tetiba kau nak ngamuk-2 pulak , apa aku ni tak ada perasaan marah apa kau nak ngamuk-2 mintak break bagai ? hah ? aku cakap bebaik tak boleh ke kau nak cakap bebaik dengan aku hah ? aku sabar je weyh bila kau babi kan aku , kau maki nya aku , kau cakap apa pun , walaupun sakit , aku sabar je , CEMBURU ? ye selalu aku cemburu dengan kau ! bila kau layan orang boleh ? bila aku ? shitt lah weyh ! kau fikir diri kau sendiri ! kau tak pernah nak fikir pasal perasaan aku!


So now F , better aku pergi je , biar lah apa nak jadi lepas ni , antara aku dengan kau memang dah tak ada harapan , puas dah aku pertahan kan semua ni ,tapi kau ? kau terus dengan kau punya perangai yang kuat melenting tu ! aku tak pernah tinggi kan suara dekat kau! tapi kau cakap aku tinggi kan suara dekat kau , so semalam dah puas dengar aku tinggi kan suara dekat kau ? asal kau susah nak faham aku ? AKU SAKIT! bukan aku tak nak layan kau ! kau tak pernah nak memahami aku , yang kau tahu , kau nak aku berkepit je dengan kau ! apa masalah kau ? lepas tu cakap yang aku sesuka hati lepas marah aku dekat kau , semua nya aku yang buruk ! benda ni tak kan berlaku kalau kau mintak break bagai lah!

So lepas ni , tak payah cari aku , angap aku dah mati dan kau tak payah lah nak ingat semua-2 nya , kau cari jelah orang yang jauh lebih baik dari aku , kau cari lah dekat twitter or BBM kau tu , Selamat tinggal , Semoga kau bahagia dengan life kau tanpa aku ! Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment