Monday 5 November 2012

She F

Assalamualaikum , hai semua , haha! dalam bulan ni aku happy je , event ada masalah dengan kawan-2 pun aku still happy sebab ada lah cerita yang akan menyusul kejap lagi :') btw Spm aku dah ambik paper Bm,Bi dengan Seni teori je haha! ada lagi sikit je nak MERDEKA! haha! , btw asal sweet je gambar dekat atas ni kan haha! okay i get one story for you all :')


ohh men , siapa kah dia yang jelita di atas ni ? haha! okay okay dia ni yang terbaik , dia yang terindah dia yang tercomel dia lah segala nya sekarang :') aku tak pernah rasa selesa sangat bila couple dengan someone tu , but dengan dia paling-2 selesa lah , gurau semua nya :') hm yes! yes! dia awek aku dia lah kekasih aku , so what ? jangan pernah rampas yang ni dari aku , aku mohon! kau yang terindah tolong jangan pergi sayang :') jadi yang terbaik untuk kau , bukan untuk esok atau lusa tapi selamanya :D


 Aku tak pernah jumpe perempuan macam dia , manje, sweet , gila-2 , garang , care , semua ada , lengkap lah :') aku selalu sangat berharap dapat macam ni , so alhamdulillah lah akhir nya kau muncul dan sinar kan hari aku , terima kasih awak terima kasih , terima saya :') btw i'm gonna miss you , rindu nak tengok memek muka awak tu sayang :')


   That All my story For today , Enjoy , so I'm not single , i'm already take by sister F :') hahaha ! know that i love you so much :*


                                 A.s stOry

No comments:

Post a Comment