Thursday 1 November 2012

last memory in school Batch 95

     


Assalamualaikum , hai gusy , hari ni jumaat bersamaan dengan 2/11/2012 , hari last kita orang duduk dalam kelas beralajar sesama semua :') hari ni hari mohon restu dalam dalam sekolah , mula-2 pagi-2 macam biasa lah kita orang kena tunai kan bacaan yasin and solat hajat , kemudian dengar ustazah ceramah pagi tu , sayuu je hati , haa , lepastu  kami semua berkumpul dekat dewan makan asrama untuk dengar ceramah kaunseling pula ,

  Dalam kira-2 pukul 10.30 bermula lah program yang di tunggu-2 oleh semua pelajar tingkatan 5 yang bakal menduduki Spm iaitu Program Mohon Restu , bermula dengan ucapan dari pengetua baru sekolah then bersalam-2 dengan guru-2 , time salam-2 tu sayu hati aku tengok sorang-2 wajah guru-guru yang pernah ajar aku dulu , banyak sangat dosa aku dekat dia orang sedih nak nangis tapi aku tahan jee , member yang lain dah ada yang menangis bagai , sedih juga tengok diaorang macam tu kan ,


  Lepas pada mintak maaf dengan guru-2 aku cari lah kawan-2 pula , mula-2 okay je lagi tak ada lah nak nangis lagi , bila time lepak dekat Kelas 5A je tadi , jumpe semua-2 kawan-2 perghh!  ada yang menangis bagai serious buat aku sayu , mata mula dah nak mengalir , aku ni  kalau dah tengok orang nangis memang tak boleh nanti nak join , so ada jugak kawan-2 yang aku lepak sekali tu nangis balik bila mintak maaf semua kan :') hmm , Btw korang aku maaf kan korang semua jangan risau semua salah korang dah tak simpan-2 dah okay , haa!
   
        Paling tak boleh blah bila jumpe myra tadi aku boleh menangis depan dia haha! hmm aku tahu aku banyak salah dengan dia sebab tu aku rendah kan ego aku untuk mintaak maaf dekat dia , aku tahu sakit tu mesti bertanda juga di hati ni tapi sampai bila nak bergaduh kan , baik aku mintak maaf je :')





  Btw guys , isnin ni kita dah mula berperang , sedia tak sedia , kena lah terima kan ,  lagi pun pejam celik pejam celik , isnin dah Spm aku macam tak percaya tapi kena percaya juga haha! , dalam dua hari ni kelas Bm jelah kena pergi , tak nak dah ponteng , aku tak nak menyesal kemudian hari , takut weyh nak jawab paper Bm event aku sendiri berbangsa Bm , hmm , btw kepada sesiapa yang menduduki Spm yang terbaca blog ni GoodLuckOkayGuysForSpm haha! aku Amir Syarifuddin Bin Abd Hadi menyusun sepuluh jari kalau ada salah silap selama perkenalan kan , ada buat korang kecewa atau terluka ke apa ke k ? doa kan aku berjaya :')  .

     So guys yang sama Batch95 ,tak lama lagi kita dah Freedom dan kita pulak boleh ejek semua-2 budak Pmr yang nanjing kita okay ?haha! , okay lah sampai di sini sahaja aku mampu menaip haha! so semoga korang semua jawab dengan penuh ketenangan okay :') byebye heart <3
   

                         A's story..  Follow me in twitter @AeAmir

No comments:

Post a Comment