Friday 3 August 2012

past just a past

assalamualaikum :) hye bloger , lama gila tak update benda ni , HAHA! btw sekarang ni aku tak tahu lah kenapa aku sedih sangat , aku dah hilang dah semua tempat bergantung tempat mengadu , HAHA!

Btw today nak cerita dekat sini sebab aku dah tak boleh tahan dah perasaan aku yang sakit sebab cuba untuk benci kan seseorang yang aku sayang , but aku rase aku dah bejaya kot buat dia benci dekat aku :) yeah! cerita bermula pada kata-2 adik aku sendiri yang buat hati aku sakit sangat dekat dia , aku tahu aku still rindu kan dia apa semua , but aku dah buang dan aku tetap akan buang semua perasaan tu , sebab aku dah malas nak nangis macam orang gila tiap-2 kali aku nak tidur , aku nak tidur dalam keadaan yang selesa bukan dalam keadaan yang sedih , and aku tak nak mimpi buruk lagi , ya allah kuat aku untuk tempuh semua ni , kuat kan diri aku untuk lupa kan dia , aku tahu sakit untuk lupa kan dia , buat aku dah tak nak benda berulang 2 kali aku tak mampu, if myra bace blog ni , sorry lah amer lebih selesa dengan keadaan kita sekarang ni , sorry selalu jeling myra , selalu lari dari nampak myra , amer tak mampu nak tengok muka myra bukan sebab benci , but amer tak sangup nak nangis lagi , you just my past memory , i need let you go to far away from my mind , from my memory ! please go!

at last , sorry dengan cara ni je amer mampu untuk lupa kan segala-2 yang kita cipta :) ni semua demi awak , dan ni semua atas permintaan awak :) saya dah tak sanggup nak kenangan kan dan nangis sebab awak , sorry , i need to go far away from you heart :)



you just is myPAST!



No comments:

Post a Comment