Wednesday 4 July 2012

hard to control my self

assalamualaikum , hello peps :) lama gila aku tak update blog aku ni , sumpah rindU haha! btw aku dengan myra masih bersama , alhamdulillah :') tengah malam ni aku rase macam nak tulis n luah je kan semua-2 but aku tak tahu kat mana aku nak luah kan , so aku buka blog aku ni hah , then aku nak tulis panjang-2 gila :') HAHA!  btw aku dah deactive facebook and twitter dah , nak tahu tak sebab apa ? hmm aku nak kurang kan rase cemburu aku dekat orang yang aku sayang , aku dah malas nak gaduh dengan dia pasal prasangke buruk aku ni hah :') aku hope dia faham lah kenapa aku deactive facebook dia sekali , aku bukan apa , aku tak suka lah orang gangu hubungan aku dengan dia , kalau boleh aku nak happy je dengan dia , tak nak lah gaduh-2 macam dulu , aku selalu tuduh bukan-2 sebab cemburu buta , aku deactive facebook tu sebab ada mamat gila ni hah suka sangat kacau awek aku , menyirap plak aku , kang kalau aku marah lebih-2 mamat tu , dia cakap apa plak kan , aku tak semua tu terjadi sebab aku betul-2 sayang kan dia , hmm , myra , amer harap myra faham lah ae kenapa amer deactive facebook kita berdua , amer buat semua ni pun sebab nak selamat kan hubungan kita , bukan amer nak kong-2 or what , hmm , amer hope myra faham , btw amer nak mintak maaf pasal petang semalam (4.7.12) sebab time tenggah text tu mood amer terus hilang wak , tak tahu kenapa , hmm , mybe amer try control diri amer kot , hope awak faham ae sayang , awak maaf kan saya k atas semua salah saya , saya buat semua ni sebab saya sayang kan awak , saya sayang kan hubungan kita sebab tu saya buang FB kita and twitter saya , :') hope awak faham sangat-2 btw awak nampak tak sekarang yang saya dah berubah ? awak nampak tak saya selalu mengalah dekat awak , saya mengalah semua tu sebab saya dah malas nak jadi macam dulu wak , saya dah malas nak bergaduh , saya nak kita happy je wak walaupun kita hari-2 text benda sama semua , mybe perasaan bosan  pasal text hari-2 pada awak tu ada lah kot kan HAHA , but pada saya sikit pun tak wak , kalau saya tak text dengan awak sehari , ya Allah , rindu nya saya pada awak :') hmm awak saya text dengan awak semua tu bukan apa pun , saya rindu n tak boleh kalau satu hari tu saya tak fikir pasal awak , awak tahu tak tiap-2 malam saya asyik bace je text-2 awak dari mula saya simpan text awak , sampai sekarang , BTW taniah k , pipi awak dah naik sekarang :') tu tanda nya awak sehat , alhamdulillah , awak jangan nak kurus-2 kan balik pipi tu , saya suka sangat-2 tengok pipi awak macam tu , :') HAHA! saya harap awak faham n tahu kenapa saya buat semua ni , kalau awak rase awak tetap nak guna facebook tu , guna lah saya tak larang :') asal kan awak bahagia , saya dah try nak jaga hubungan kita :') heee , btw awak saya nak awak tahu seiklas hati saya , saya cuma sayang awak sorang je , awak tahu tak awak satu-2 nya wanita yang betul-2 sayang sayang :') saya dah lama wak tak sayang orang macam ni , tapi bila awak muncul dalam life saya , saya betul-2 akan hargai awak n akan terus menyintai awak :D HAHA ,! k jiwang kejap , k lah dah panjang sangat ni :')
     




she the one , no one can replace you in my heart that my promise  
                                                                          A.Sstory
assalamualaikum :) thanks

No comments:

Post a Comment