Monday 14 May 2012

happy 2 month sayang :D

sayang cinta hati saya , hanya awak <3




Assalamualaikum , hye everbody , :) lama dah tak update kan kan :) pasti korang rindu aku , k tahu dah :) so day nak cerita kisah cinta antara aku dan dia :) dalam senyap-2 dah dua bulan dah kisah kita orang bersama menjalin kan ikatan cinta remaja kami <3 wink wink


  hari ni 14/5 , kita orang start chat , 14/1 usha-2 14/3 baru jodoh kami berjumpeee wink wink , semua 14 je kan :) cooll HAHA! btw aku sedeh gila sebab kali aku aku tak dapat nak jaga barang dia dengan baik sebab semalam sebelum aku pergi tengok HOKI , then mase nak gerak tu aku baru teringat , yang wallet dia bagi tu dah takde dalam poket , mula-2 ingat kan dekat rumah aman , bila aku check-2 betul semua tempat takde , aku tak tahu lah mana pergi wallet tu , dah lah dalam tu ada macam-2 barang dia bagi , hmm :( sayang soorry tak dapat jaga barang yang awak bagi dekat kita dengan baik , hmm sumpah kita sedeh awak , kita cuai sangat sebab tu lah benda tu hilang kan :( abes dengan IC-2 kita hilang hmmm ,

   hmm , malam semalam mase tengok hoki , aku ingat aku sorang-2 jelah yang tengok sebab aman dah ada dayah , yang lain buat kepala gila masing-2 then tiba-2 aman cakap dia ada suprise nak bagi dekat aku , aku tanya apa , dia tak jawab , aku buat keras jelah , sampai dia ajak aku pergi ambik someone , then aku cakap siapa dia cakap ikut je , nanti kau tahu jugak siapa tu , last-2 tengok si jantung hati aku datang weyhh <3 alhamdulillah ada jugak jodoh aku dengan dia nak jumpe kan :) hmmm , aku dengan perasaan bersalah plus gembira malam tadi , hmm

so the bla bla bla , aku dah tak tahu nak update apa lagi dah , so happy 2 month sayang <3 i love you until the my last breath <3 wink wink , awak ingat tak ,awak pernah cakap macam ni , myra bahagia dengan amer , myra tak pernah sayang orang lain macam mana myra sayang kan amer , myra nak lupa kan EX-2 myra dan mula kan hidup baru dengan amer kan sayang <3 dengan kata-2 tu yang buat saya selalu sayang kan awak sayang , awak satu-2 perempuan yang saya cintai , tiada yang lain selain awak , cukup sampai siti je lah ae sayang <3 i love you , i want love you until we married :* byebye cinta hati NURAMYRASOLEHA






                                                        A.s STORY <3

No comments:

Post a Comment