Friday 16 March 2012

tentang dia :)

Assalamualaikum :) hye guys , lama betul tak update blog ni :) HAHA , berhabuk-2 dah , kesian kau blog kena tingal dengan aku je kan HAHA , okay guys today aku nak cerita pasal someone yang betul-2 aku sayang :) weeee , <3

korang ada nampak kan gambar dekat atas 2 ? ada kan kan :) so itu girl-2 nama dia nur amyra soleha <3 weee ,dia cantik kan , btw gambar ni gambar tahun lepas :) n gambar ni gambar pertama kali kita orang ambik :) HAHA , but time dia dia tak bertudung :( , so sekarang dia berubah <3 dia dah pakai tudung , sumpah cantik :) weeee :)
 
okay cerita seterus nya :) dia sekarang kan , milik aku weyh , k sumpah tak sangke aku boleh dapat dia , so alhamdulillah :) sekarang aku dengan dia dah couple <3 sebab aku aku pilih dia untuk menjadi pasangan aku ?  dia selalu ada depan mata aku , ape semua dia buat aku tahu , but ada kot yang aku tak tahu , HAHA, pape jelah  ,  :)

nampak kan gambar dekat atas 2 :) okay tu time kita orang  punya pertama kali nya date wee, sumpah best weyh keluar dengan dia :) HAHA ,macam-2 kita orang buat sampai kaki dia melecet melayan kan pakwe dia yang tak seberapa ni HAHA ,:)


okay lah , sampai sini saja lah aku update hari ni :) k , ape yang penting :) aku memang betul-2 insan yang kali ni :) aku dah tak nak sia-2 kan dia lagi , aku akan hargai dia :)  doa kan hubungan aku dengan dia kekal k <3 :) AMINNN <3 

No comments:

Post a Comment