Sunday 25 March 2012

i love you sayang :]

asalamualaikum <3 dear blog , sunggu lama tidak ku menulis lagi di sini yaa HAHA, ! k  hai kepada pembaca blog aku <3 weee , korang sehat ? hubungan korang dengan orang tercinta amacam ? kalau bahagia , alhamdulillah lah kan :) kalau yang tengah bergaduh 2 , berbaik lah kan :) HAHA, okay okay aku nak cerita pasal hubungan aku dengan dia <3 weee

 wee ,aku nak cerita hubungan aku dengan dia <3 weee , dia yang di maksud kan dalam cerita ni ialah Nur Amyra Soleha , sumpah aku bahagia kenal dia , aku bahagia sejak  dia menjadi milik aku , terima kaseh ya Allah kerana menjodoh kan kami berdua , aku rase dia ada lah satu-satu nya perempuan yang memahami aku <3 alhamdulillah , aku betul-2 sayang kan dia , dia lah perempuan yang selama ni menjadi idaman aku <3 dan dia penuh dengan segala ciri-2 yang aku mahu kan <3 weee ,

haha, walaupun aku dengan dia selalu lah jugak gaduh , but gaduh-2 kita orang pun kejap , dia dengan aku tak boleh nak gaduh lelama sangat , nanti aku rindu nak manje-2 dengan dia HAHA, haha,

  ada 1 benda yang betul-2 buat aku terharu gila dengan dia , bila aku tengah text dengan dia dia sent macam ni myra nak mula kan hidup baru dengan amer, myra dah taknak fikir pasal ex2 myra dulu , and myra tak pernah sayang ex-2 myra macam myra sayang amer , gila terharu plus gila-2 gembira bila aku bace text dia macam ni , sejak aku dapat text 2 aku tahu dia dah betul-2 sayang kan aku :) terima kasih yang sebab ayang dah betul-2 sayang kan amer , n amer nak ayang tahu yang amer pun betul-2 dah sayang kan ayang  , bagi amer ayang lah segala nya , :) but ayang jgn terlalu leka dengan cinta kita ni k , kita tahun ni nak exam <3 so time belajar kita belajar , time study kita study  HAHA, pape pon ayang tetap di hati amer <3 weeee ,

 okay lha cukup sampai sini aku tulis pepanjang ni , thanks guys yang sudi membace cerita aku yak tak seberapa ni , to nur amyra soleha <3 I LOVEYOU SAYANG <3 , ape pon yang terjadi inggat , amer tetap bersama dengan myra , <3 weeee , ayang lah segala nya bagi amer, <3

No comments:

Post a Comment