Friday 20 April 2012

Forgive me :(

assalamualaikum , hye pembaca-2 :) lama dah aku tak menulis blog :) okay aku nak menulis hari sebab aku rase bersalah sangat pada dia , hmm , entah lah , hati ni 20/4 sumpah lama dah aku tak buat pekara yang aku dah lama gila tak buat , aku dah lama tak marah orang dengan teruk sangat , aku dah lama tak main lepas je baran aku , hmm , but hari tiba-2 je kesabaran aku teruji dengan perkara yang dia buat , hmmm

okay cerita bermula macam ni , tadi masa lepas je aku balik tusyen aku tanya dia , dia buat apa , then dia cakap dia online , aku cakap ada mengatal tak dia cakap tak , then bila dah sampai rumah , aku chek je FB dia ada sorang lelaki ni hantar chat kemain lagi , siap mimpi-2 n muahh-2 bagai dekat dia , if korang lah , kalau korang tahu ada lelaki or perempuan buat macam tu dekat orang yang betul-2 korang sayang tak mengamuk ke korang hah ? aku tahu dia tak layan , but hati aku sakit gila kut , lepas tu text dengan aku nak bergaduh bagai , lagi lah aku sakit hati ,

hmm, so aku nak cakap dia yang bernama Nur Amyra Soleha , amer mintak maaf dari hujung kaki hingga hujung rambut , selama hubungan kita amer tak reti nak jaga myra or what :) amer macam orang lain jugak ada perasaan dan amer tahu n sedar yang amer tak sesempurna orang lain dekat luar , if myra kehilangan amer sekali pun amer tahu masih ramai lagi yang tunggu myra , myra cantik pasti ramai punya minat , tak macam amer , buruk , hodoh , tak handsome , jahat , tak pandai jaga hati myra semua , amer selalu marah-2 myra kan , if myra bace nanti , pleasse percaya satu je , selama hubungan kita ni , amer sayang myra dengan hati amer, dengan keiklasan hati amer , dengan kejujuran hati amer dan amer sayang myra dengan kesetian amer pada myra , amer tak pernah sayang orang lain macam mana amer sayang myra , cuma myra je yang dapat kasih sayang yang penuh iklas dari amer ,yanggg , orang mintak maaaf sebab tadi orang guna bahasa kau aku , then orang ada tengking-2 ayang , orang tertekan sangat tadi , semua dekat rumah kena marah dengan orang , hmm , myra orang betul-2 tak sangup kehilangan dia , sebab tu lah orang marah dia macam tu , hmm , orang harap dia tahu lah yang orang marah dia sebab orang sayang kan dia bukan sebab orang dah benci kan dia or what

ni cinta hati saya , saya cuma tahu setia sama dia sahaja , saya harap hubungan kami akan kekal sehingga akhir hayat
aminnn
<3 NurAmyraSoleha 

                           full of  heart : AmerSyarifuddin 

No comments:

Post a Comment