Wednesday 22 February 2012

I LOVE YOU :D

ILOVETHEM :D
assalamualaikum :) hye peep :D hari ni aku nak cerita orang yang selalu di samping aku :)walau susah n senang aku :)  <3 weeeeeee ! ,
         
Badrun Zaman :)
  Orite , nampak gambar dekat atas 2 ? okay , nama dia seprti yang di gambar itu :D HAHA! , dia kawan baru aku :) but kita orang berkawan dah macam dekat 10 tahun je -.- HAHA! , dia anak angkat mak aku weyh , dah kira macam abang aku lah jugak , susah senang aku semua dengan dia :D kongsi masalah semua ada dengan dia :D HAHA! syok layan dia ni , HAHA! mana aku ada dia pasti dia :D wee! btw , aku syok gila ada kawan macam kau weyhh :)

  • Muhammad Radhi
ni , nama nya apek :D HAHA! comel kan nama dia macam orang nya :) okay , ni kawan baik aku jugak :) kadang-2 aku ada masalah aku cerita dekat dia :) dia ni seoranag yang tak reti senyum bila bergambar :) dia handsome , tapi sayang dia tak pandai nak cari awek , HAHA! memilih sangat , so siapa-2 yang nak dia boleh lah im aku cakap nak dia k :D HAHA!


Azrul Ashraff
 okay , nampak lelaki yang handsome lagi bergaya dekat atas ni :) ni adalah , kawan baik aku sejak dari umur 4 tahun sampai sekarang :D HAHA! walaupon kadang-2 aku bergaduh dengan dia pasti tak lama , nanti kita orang berbaik jugak :) dia kadang-2 ada masalah aku lah tempat dia luah kan :) weee :) rase di hargai bila dia cari aku time dia susah :) HAHA! ,

at last , sampai sini saja lah cerita aku hari ni :) HAHA! aku hope aku dengan budak-2 ni akan kawan dengan lebih lama lagi :) aku hope kita akan selalu ada sebagai kawan :) yang terakhir aku cume nak orang tahu aku sayang korang weyh :) korang dah macam adek beradek aku je :) susah senang kita , aku hope kita macam biasa jugak :) tolong antara 1 sama lain :) yeah ! !!

No comments:

Post a Comment