Monday 20 February 2012

kau pergi :)


PASTmemory :(
assalamualaikum :) hye peep :) semalam aku ada ceriata pasal someone yang bergelar kawan kan :) so , today , aku dah kehilangan dia :[ kenapa aku kehilangan dia ?

okay , cerita dia macam ni , maseh balik sekolah tadi aku syokk n happy je text dengan dia :) , then tiba-2 dia cakap , ada someone 2 cakap dekat dia yang aku mengaku dia makwe aku , n gambar dekat atas ni aku ambik dekat rumah aku , weyhhh ayuuuu ! kenapa lah kau hanya percaya dekat orang yang suke fitnah aku 2 ayuuuuu ! , yeee ! memang aku ada hati dekat kau , tapi aku fikir kau pon bari clash , n aku pon nak belajar ! , so aku tak terburu-2 untuk melamar kau , tapi , kenapa kau dengan senang je pergi macam 2 lepas aku ada menarih sedikit harapan dekat kau ayuuu !

so , macam 2 lah cerita dia , semua gambar kau dengan aku dekat FB aku cakap kau kawan aku , tak pernah lebih ayuu ! but kenapa kau lebih percaya orang lain dari kau dengar cerita aku ayuuu ? hmm ,

yaaaa Allah , kau bukak kan lah pintu hati ayu untuk menerima aku sebagai kawan dia lagi , aku rindu weyh nak text kau macam dulu, hm ,

korang dah tahu kan cerita sebenar ? okay , ape yang penting aku dengan dia , hanya kawan ! KAWAN!

No comments:

Post a Comment