Sunday 19 February 2012

cerita kami :) , beauty and the beast



AYUAMER 
Assalamualaikum :) hye korang-2 semua, lama dah aku tak berupdate blog ni :) HAHA, berhabuk-2 , hish kotar nya blog aku ni HAHA! , dahdah lupe kan pasal blog aku yang berhabuk ni :) HAHA! btw aku nak cerita tentang kami :) haha! KAMI ? weee :) aku dah jumpe cinta yang sebenar-2 nya :) alhamdulillah :) but kami maseh berkawan , belom mempunyai hubungan yang SAH <3 HAHA!

 Bermula nya tentang kesah antara kami , bila saat pertama aku melihat wajah nya , mata nya yang bulat dan kaki nya yang pendek <3 weeeeeeeeeeee ! :D HAHA! time 2 dekat karnival , time 2 dekat dewan Tun Ali , majlis ape tah :) HAHA! do you remember ? aku mule-2 tak perasaan dia :) then aku macam perasaan ada orang perhati kan aku , then kawan aku cakap 2 ayuu , so saat tu baru aku dapat melihat wajah ayu :) sebelom ni kita orang hanya kawan dalam FACEBOOK  je :) then itu lah kali pertama aku jumpe dia :) HAHA!  walaupon aku lepak dengan dia kejap , aku dah rase macam lain macam je :) wee , bila di fikir-2 kan balik baru aku sedar , maybe aku jatuh cinta kan dia , OH tidak -.- HAHA! ,

  then lepas 2 hubungan kita orang semakin rapat :) but hubungan kami tak lebih dari seorang kawan , aku tahu ada yang nampak kan aku keluar dengan dia sabtu (19,02,2012) ada yang wall cakap aku sweet , ada yang im cakap nampak aku dengan dia sweeet je :) yeah , aku cakap dekat korang aku single kan ? so aku maseh single lahhh :D HAHA! yeeah :) jgn lah pikir lain about hubungan kami ni :) kami mase kenal hati budi masing-2 :) HAHA, ada fahaaaammmm ? <3 kalau faham bagos :)

   sabtu 190212 yeah , hari yang di janji bagi kitaorang bertemu kembali :) best wokk time ni :) aku penat berjalan , layan kan kawan-2 aku bergambar semua :) dari petang sampai malam , nak tengok hasil aku ? tak payah lah :) aku malu lah nak tunjuk dekat korang :) aku pon baru-2 lagi berjinak dalam mengguna kan camera besar ni  :D HAHA! , itu pon pinjam :) , belom ada kesempatan nak mempunyai camera sendiri :D HAHA! , but semua gambar dia dekat profile FB aku tu , aku ambik :) sebab aku suke gila-2 weyh gambar dia :) comell je :) dah lah pendek , tembam plak 2 <3 weeeeeeeee :D HAHA! ,

    okay lah , banyak dah aku tulis dekat sini pepanjang :) segala nya dah terjawab :) HUBUNGAN KAMI BELOM RASMI :)  kami masih berkawan , masih terlalu awal untuk mempunyai hubungan macam korang yang , lain :) but aku nak korang tahu and jadi saksi yang aku berharap lepas ni kalau hubungan kami ni sah , aku dah berjanji dalam diri aku , yang lepas ni kalau ada someone 2 yang bertakta dalam diri aku ni , dia yang terakhir , dan aku akan cube jadi yang terbaik untuk dia :) , aku serius weyyy :) haha! 
         

       yang terakir :) kami cuma kawan :) belom ada ape-2 :) kami masih berlajar kenal hati budi masing-2 :) , yang penting , aku sayang dia :) aku harap , kalau ada jodoh kami , aku harap allah , n parents kami akan restui lah hubungan kami KALAU KAMI ADA JODOH LAH  , kalau takde :) kami maseh boleh berkawan :) yeah !

fromm :    beauty and the beast <3

No comments:

Post a Comment