Wednesday 8 February 2012

jeles tengok sweet couple -.-

assalamualaikum :) hye peep :) lama aku tak update blog ni kan kan :D HAHA! busy kot , aku dengan homework bersepah :) hish poning pale aden , btw korang ada perasaan kan kan title dekat atas 2 , yeah , aku jeles dengan pasangan couple yang sweet-2 dekat sekolah , aku pon tak tahu lah kenapa aku jeles bila tengok orang sweeet-2 ni nak-2 kawan aku yang ada awek 1 sekolah , or duduk jauh sikit , hmm , semua im facebook sweeettt je . aku  bahagian mengacau n jeles -.- bila agak nya aku dapat cinta macam diaorang ae :) HAHA, orang tengok sendiri lah gambar dekat atas ni , hmm , sweett kan , brrr , aku jeles -.- HAHA

Aku harap , dalam tahun ni aku akan jumpe orang yang betul-2 sayang kan aku , n memahami aku :) aku betul-2 ingin kan kaseh sayang yang iklas dari someone :) aku dah lama tak rase cinta yang berkekalan :) aku , if di beri peluang , aku dah ada yang berkenan dalam hati :) kalau betul kami di jodoh kan :) aku akan jaga dia dengan sebaik mungkin :) HAHA, insya-Allah :) semua di tangan Allah kan :) kita hanya manusia yang mampu merancang :) dan dia yang menentu kan segala nya <3


At the last part <3 , aku punya cerita ni , aku sedanag mencari seseorang yang betul-2 boleh jaga aku , selalu ada di samping aku ,selalu ada ketika susah senang aku :) ammminnnn :) aku dah malas nak sia-2 kan orang :) puas sudah aku lalui semua dugaan dalam percintaan , aku harap lepas ni akan akan betul-2 jumpe orang yang aku sayang , AMINNnnnnnn <3 , okay lah, cukup sampai di sini :) bye bye kawan-2 :) love you weyyy : )

                                                                  AS

No comments:

Post a Comment