Monday 23 January 2012

perasaan selapas SINGLE :)

Assalamualaikum :) , ape khabar bloger-2 sekalian :) sehat ? hope  korang sehat je k :) HHAHA! ,, pagi-2 buta ni aku tibe2 nak update blog lerh :) rindu kot :) sokay lerh :) aku nak cerita tengtang perasaan selapas SINGLE :) , macam-2 perasaan mase couple aku dah lalui , now aku dah single :) dah takde orang nak kongkong semua :) ape aku nak buat boleh , senang je bergerak sorang , n kawan-2 sentiasa ada dengan aku :D
                                              1.happy life after single :) 
perasaan pertama , mase kita single HAPPY je kan , sebab hidup kita dah takde orang nak kawal-2 klau time couple , nak buat itu tak boleh nak buat ini tak boleh , perh bapak bosan kan kan HAHA! nak buat macam mana , sabar jelah :) k , sekarang aku happy je , sebab kawan-2 aku selalu ada dengan aku , mase couple nak lepak lama-2 ada je orang text suruh balik macam-2 single ? takde pon kan :) hewhew :D
                                            2. sunyi je lepas clash =.= 
Okay ini perasaan kedua plak , SUNYI je dirup kita kan  klau single , dah hilang tempat nak manje-2 bagai, nak manje boleh dengan mak n kawan-2 jelah haha!  tak macam couple kan :) HAHA, buat ak buat macam mana dah ditakdir kan single ni memang sunyi kita terima jelah :)

Btw, single ni ada baik ada buruk nye :) tapi ayat paling aku suke ialah time ada orang sayang kita , kita sia-2 kan dia , bila dah hilang mulah terhegeh-2 balik HAHA ! , kelamahan manusia <3 HAHA! pape pon aku still mencari yang benar-2 iklas tok aku :) untuk aku sayang dengan elok nya :) , HAHA,

Okay lah , sampai sini saya luahan hati aku kali ni :) harap korang enjoy , sayang korang <3 k byebye

No comments:

Post a Comment