Sunday 22 January 2012

SINGLE :)


assalamualaikum hye guys :) hari nak cerita about single :) yeah , perit kan hidup tanpa orang yang kita sayang ni , mean sayang aku as BF/GF :),yelah kalau diaorang ada kita boleh jadi kan diaorang tempat kita nak luah kan apa-2 yang terbuku kat hati kita kan :) hmm , aku sekarang hilang semua 2 :) dah takde jodoh :) orang selalu cakap , ALARH , CINTA TAK BAWAK MATI PON , atau , ALARH , CINTA TAK PENTING PON :)  BUT BAGI AKU ,  cinta yang iklas akan di bawa mati , dan cinta yang iklas memang betul2 ada klau seseorang 2 sayang kita dengan sejujur n seiklas hati dia :) but 2 lah kenyataan hidup sekarang aku single , dan jangan tanya lagi :)
 Aku maseh tersenyum tanpa cinta yang iklas di hati ni :) nak buat macam mana :) HAHA, too all my EX :) you can see i smile kan walaupon korang takde :)*JUST FAKE SMILE :) HAHA :) hmm ,

bila aku pikir-2 kan balik semua pasal cinta kepala aku sumpah serabut gila , aku tak tahu lah dalam semenjak 2 menjak ni aku selalu sangat memikir pasal cinta-2 dah macam orang bodoh pon ada , HAHA, mybe aku jeles kot tengok kawan-2 aku yang lain ada GF , mana tak jeles , dalam kelas rancak tengok budak-2 yang ada couple semua senyum , manje-2 pastu nganjing2 aku HAHA, aku hanya mampi bersabar :) macam ni lan naseb orang single :) ape boleh buat sabar dan sabar :) HAHA, k aku dah give up dok pikir pasal benda ni :) HAHA, aku nak lupe kan but payah , XPE lah aku nak mercinta dengan text book jelah HAHA
Dalam mase yang sama aku berharap , ALLAH akan memberi kan cinta yang benar-2 untuk aku , AMINN :) sebab aku dah malas nak tnggu , phone aku dah jarang bunyi , aku hanya text dengan kawan-2 , hmmm :) aku harap sesiapa yang aku cinta lepas ni ,aku akan buat dia bahagia dengan aku dan aku akan setia dengan dia :) sebab aku dah malas nak couple clash , couple clash  :) aku nak cinta aku lepas ni genap dalam 1 tahun atau semalanya :) ,

 sampai sini saja lah aku nak update pasal benda ni:) HAHA,  terima kaseh korang selalu bace blog aku yang banyak aku tulis bukan2 ni :) aku harap korang enjoy dengan ape yang aku luah kan ni :) n onemore thing :)  korang semua hargai lah cinta korang :) n jangan sia-2 kan dia :) susah dah nak cari orang yang betul2 sayang kan kita sekarang ni, :) PEACE <3 bye

No comments:

Post a Comment