Sunday 8 January 2012

Rindu Sayang Kau :)

assalamualaikum :) hye people :D haha , hari ni nak cerita pasal gambar kat atas 2 :) nampak x ? ada orang yang aku sayang sangat dalam hati aku ni buat kan :) , HAHA :) bergaya kan :) k serius aku terharu dengan gambar  ni ,HAHA!  but tadi aku gaduh dengan dia  kan awak  :( k serius aku sedeh weyh , mana tak dekat  1 week or 4 hari aku tak text or super saver , beb aku rindu kau sangat-2 aku bukan xnak text  or call awak sebab saya xde kradit kan awak :( hmm , so sory  .. nanti klau saya dah toup saya text awak k ? just saya nak awak tahu , saya selalu sayang awak <3 serius sayang :) maap lah kalau saya banyak sakit kan hati awak sayang :) saya cuma nak awak tahu SAYA SAYANG AWAK  dan TERIMA KASEH untuk gambar ni :) 

No comments:

Post a Comment