Saturday 31 December 2011

happy new year , n aku melamar orang ni :D

hye kawan2 :) , sekarang dah masok tahun baru kan :) so HAPPY NEW YEAR KAWAN :) HAHA! btw tujuaan sebenar aku nak update blog hari ni sebab aku melamar orang ni :) k nama dia    NurHalimatonSaadiahBteHianoorsam   nama dia dalam fb HAHA! , umur dia tahun ni baru 15 tahun :) stay di sungai rambai :) bla bla , btw tujuaan sebenar aku tulis blog ni sebab nak cakap kat dia yang aku nak luah kan segala perasaan aku kat dia :) yeah mmg aku minat dia dah lama :) dan aku pernah janji nak tnggu dia :) dulu mmg kami pernah couple but putus di tenggah jalan :) nak buat macam mana ALLAH dah cakap jodoh kami sampai di situ kan :) but now ALLAH dah temu kan jodoh kami kembali :) aku minat kat dia sebab dia pandai layan aku :) dia selalu ada ngan aku bila aku perlu kan :) aku sayang dia sangat2 :) , aku harap kali dia paham dan x kan kcewa kan aku lagi lah :) sebab aku sayang kan lebih dari cinta pertama aku weyh ! HAHA! .. sebagai bukti nya :) tu gambar kat atas :) HAHA ! buruk kan camera murah :) HAHA! bla bla :) yang penting aku iklas tulis benda  tok dia dan gambar ni aku tuju kan khas tok dia :) HYE sayang i love you sayang :D HAHA! sayang i realy love you i need you very much ! <3 I LOVE YOU LIKE A SONG BABY sayang :D HAHA! ..  NurHalimatonSaadiahBteHianoorsam , SUDI KAN AWAK JADI TEMAN WANITA SAYA ? DAN ADA DI HATI SAYA WALAU SUSAH SENANG SAYA ?SAYA BERJANJI AKAN ADA DI HATI AWAK WALAU SUSAH SENANG AWAK SAYANG :) ni luahan hati saya pada awak , saya tahu seromentik macam orang ni , tapi saya tulis ni iklas dalam hati saya sayang ! 1.1.2012 menjadi saksi yang saya sayang awak <3 muaahh!

No comments:

Post a Comment