Friday 30 December 2011

hye semua selamat datang ke blog aku <3 blog ni baru je buat :) HAHA! terima kepada akak aku yang membuat nye :) , ok aku nak kenal kan diri aku <3

AMER SYARIFUDDIN BIN ABDUL HADI ,nama di beri sejak dari kecil , 2012 umur aku  mula meningkat menjadi 17 TAHUN,aku tinggal di kampung TELOK MAS di sekolah HUNRY GURNEY,sejak dari kecik aku stay sini , HAHA! aku bermula belajar manulis di sekolah tadika HUNRY GURNEY , dah melanjut kan pembelajaran di SEKOLAH KEBANGSAAN TELOK MAS, dan seterus nya di SEKOLAH MENENGAH TELOK MAS  :) , aku anak pertama dalam keluarga , dan mempunyai 2 orang adek perempuan HAHA! ..aku maseh mempunyai mak ayah :) ayah aku bernama ABDUL HADI BIN ADAM , dan mak aku bernama SUZANA BINTTI KASSIM :) so korang dah tahu latar belakang aku kan :)  aku hope korang suke dengan BLOG aku ni <3 terima  kaseh follow aku <3

No comments:

Post a Comment